Cukkerberg

Én még soha

2024. március 04. - szabari.betti

letoltes.png

Van az a közismert játék, amikor az adott körben a "mesélő" mond egy tevékenységet "Én még soha..." kezdettel, és ha ez igaz rád, tehát te már csináltál ilyet, akkor csinálnod kell valamit (kapsz egy pontot, innod kell valamit, teljesítened kell egy kihívást, ilyesmi). Egy ideje gondolkozom azon, hogy milyen vicces lenne ezt a játékot átültetni a diabéteszes univerzumba. Ehhez már egy listát is összeállítottam. Ti hány pontot kapnátok? 

Én még soha nem szúrtam meg az ujjamat anélkül, hogy ne mostam volna kezet.

Én még soha nem cseréltem ki kanült anélkül, hogy először alkoholos törlőkendővel ne dörzsöljem át a bőrömet az érintett helyen.

Én még soha nem dobtam használt tűt a szemetesbe, mert épp nem találtam olyan gyűjtőhelyet, ahova veszéyles hulladékot lehet letenni.

Én még soha nem hagytam bent kanült három napnál tovább.

Én még soha nem tapasztaltam lila zúzódásokat amiatt, mert sokszor adtam egy helyre az inzulint vagy sokszor szúrtam ugyanoda a kanült. 

Én még soha nem hipóztam kettőnél többször egy héten. 

Én még soha nem kezeltem az alacsony vércukromat csokoládéval / sütivel / tortával.

Én még soha nem írtam felül a bólusvarázsló által javasolt dózist.

Én még soha nem viseltem a szenzort a combomon.

Én még soha nem használtam egynél többször egy pumpához való tartályt.

Én még soha nem hagytam el a házat a diabétesz-felszerelésem nélkül.

Én még soha nem adtam be inzulint nyilvános wc-ben.

Én még soha nem mondtam valótlant a vércukorszintemről másoknak, mert féltem a reakciójuktól.

Én még soha nem javítottam ki téves, túlzó vagy sértő, cukorbetegséggel kapcsolatos megjegyzést.

Én még soha nem használtam ürügyként a diabéteszt, hogy megszabadulhassak valamitől / felmentést kapjak valami alól, amit nem akarok.

Én még soha nem kételkedtem abban, hogy a cukorbetegség visszatart engem valamitől.

 

Én 11 pontot kapnék.

A bejegyzés trackback címe:

https://cukkerberg.blog.hu/api/trackback/id/tr4918326477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása