Jelenleg az American Eagle ruházati weboldalán számos olyan fehérnemű-modell megtalálható, akik valamilyen betegséggel vagy fogyatékossággal élnek együtt. Inzulinpumpája és glükóz szenzora alapján felismerhető, hogy az egyik közülük 1-es típusú cukorbeteg! Erről írtunk most nektek!
Néhány héttel ezelőtt szinte felrobbant az Instagram, amikor az American Eagle elindította az #AerieREAL kampányát. Mindig izgalmas látni a diabéteszt "házon kívül", de különösen az, amikor egy ennyire publikus dologról van szó. Különösen az, ha túlmutat a cukorbeteg közösségen, és segít növelni a tudatosságot az emberekben. Ellentétben a sok túlzó és rosszindulatú sztereotípiával és tévhittel, amiket a médiában és a popkultúrában láthatunk, hallhatunk, az 1-es típusú diabéteszes Evelyn Riddell fotói megmutatják azt, hogy a cukorbeteg fiatalok gyönyörűek, élénkek, magabiztosak és egészségesek lehetnek, és nem szégyenlik azokat az eszközöket, amelyekkel krónikus betegségüket kezelik és menedzselik.
A D-Mom Blog írója, aki maga is egy T1D tinit nevel, felvette a kapcsolatot a vállalattal, hogy írjanak több információt az #AerieREAL kampányukról. Íme a válasz:
"Mint márka, az Aerie 2014-es bevezetése óta vezető szerepet tölt be a nők megerősítésében, a testünk elfogadásában és a pozitív hozzáállásban. Legújabb melltartó modelljeink részesei márkánk azon elköteleződésének és céljának, hogy igazi, hiteles és retusálatlan nőket mutassunk meg, akik az abszolút lényege mindannak, amit mi csinálunk." írja Jennifer Foyle, az Aerie Global Brand elnöke. "Az ArerieREAL gondolkozásmód már a kezdetekkor terjedni kezdett. A kampány első része az "Aerie Bras Make You Feel Real Good" (= az Areie melltartókban igazán jól érzed magad), amely 57 különböző háttérrel, méretekkel, testformával és korosztállyal rendelkező nőt mutat be, büszkén viselve a brand fehérneműit. A legújabb márka indulásakor az American Eagle a szociális médiához fordult: megkérték követőiket, hogy videóban mondják el, miért szeretnének részt venni a a következő #AerieREAL kampányban. Közel 2000 nő reagált."
A márka modelljei között van Iskra Lawrence, Aly Raisman, a speciális olimpikon Chelsea Warner, aki Down szindrómával él, és sok már inspiráló nő, mint a kerekesszékes Aby Sams, Danielle Candray, a cukorbeteg Evelyn Riddell, Gabrielle Hamilton, a masztektómián átesett Jennifer Van Dusen, Rajee Aerie, Sadie Strong és még sokan mások. A kampányra kiválasztott nők képviselik azt az inkluzív szépséget, ami a márka alapját jelenti, és ők képviselik azt, hogy minden ügyfél ugyanolyan bánásmódot és szeretetet érdemel.
A diabéteszes Evelyn így nyilatkozott, mikor arról kérdezték, mit tanácsol azoknak a cukorbeteg fiataloknak, akik zavarban vannak, ha társaik előtt szóba jön a diabétesz: "Amikor 12 évesen diagnosztizáltak, nagyon félénkké és szégyenlőssé váltam. Semmiképp sem mértem volna meg más előtt a vércukor szintemet, vagy adtam volna be inzulint. Ma már nagyon kényelmes vagyok ebben, hiszen tudom, hogy erre szükségem van ahhoz, hogy egészséges legyek. Abszolút prioritásnak kell lennie, hogy odafigyelj a diabéteszedre. Ne hagyd, hogy a pillantások vagy a kérdések ebben gátoljanak! A vércukor mérések, az injekció adások vagy az inzulinpumpa használata teszi lehetővé, hogy a legjobbat hozd ki magadból, és ezek tesznek erőssé! És emlékezz arra, hogy rendben van az, ha néha bizonytalannak és szégyenlősnek érzed magad - a legtöbb tinédzsernél van ilyen, akár diabéteszesek, akár nem. A legfontosabb dolog az, hogy ne hagy, hogy ez megállítson téged!"




forrás: http://www.d-mom.com/american-eagles-aerie-model-with-type-1-diabetes-evelyn-riddel