Cukkerberg

Zabkeksz Andreától

2012. május 29. - katona_évi

Ismét egy szuper kis recept Farkasné Béres Andreától - köszönjük!

"Nagy zabpehely fogyasztók vagyunk. Reggelire, joghurtba, sütibe, kekszhez, panírozni, kenyérbe, kiflibe... Nagyon finom! El tudom képzelni csokival csepegtetve is, de ez így is
tökéletes.

Vigyázzatok a kezetekre, amikor leszeditek a tepsiről, mert frissen még forró és puha!

Hozzávalók:

  • 7,5 dkg zabpehely
  • 5 dkg egész dió
  • 10 dkg vaj
  • 12 dkg liszt (nálam Zéró 6: 8 dkg, plusz 4 dkg sütőliszt - de természetesen sima lisztből is készíthető)
  • 1 tojás
  • 3 ek cukor (nálam nyírfacukor)
  • 1 késhegynyi fahéj
  • 1/2 teáskanál szódabikarbóna és sütőpor

A diót, pelyhet megpirítottam és egy zacskóba téve kloffolóval kicsit
megtörtem. A többi hozzávalóval összegyúrtam és pihenni hagytam. Golyókat
formáztam és kilapítottam.

15 percig sült kb 200 fokon. 16 db lett nekem."

A bejegyzés trackback címe:

https://cukkerberg.blog.hu/api/trackback/id/tr734552273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása