Cukkerberg

Különös utazós sztorik - T1D-vel

2021. október 22. - szabari.betti

traveling-safely-with-type-2-diabetes-722x406.jpg

A diabétesszel élők bármit megtehetnek, és bárhová utazhatnak... de ez egy kis extra tervezést igényel. És időnként lehet zűrzavar. Nem kicsi. Egy amerikai oldalon cukorbetegek osztották meg tapasztalataikat az utazásról. Némelyik nagyon vicces, némelyik kifejezetten ijesztő...

 Amikor rájössz, hogy valamit elfelejtettél...

  • "Egyszer véletlenül 3000 dollár értékben hagytam inzulint egy tengerjáró hajón."
  • "Elfelejtettem tűt pakolni egy két hónapos thaiföldi utazásra."
  • "Itthon hagytam az inzulinpumpámat egy nagyon hosszú autóút előtt, így a szintén cukorbeteg bátyám és én közösen használtuk a testvérem pumpáját."

Technikai kudarcok és egyéb katasztrófák

  • "Egy földrengést fogtam ki Nepálban, és nem jutottam hozzá tűkhöz vagy inzulinhoz. Nagyon ijesztő volt."
  • "Az inzulinpumpám leállt, amíg én az Antarktisz kutatóállomásán dolgoztam." 
  • "A pumpám meghibásodott Szicíliában, így az egyhetes nyaralás során hirtelen vissza kellett állnom penes kezelési módra. Mit ne mondjak, nem volt egyszerű."
  • "Az inzulinpumpám kritikus hibába ütközött, amikor egy hajón voltam az óceán közepén."

Cukorbetegséggel utazni... anélkül, hogy észrevennék

  • "Munkahelyi "elvonuláson" voltam, és éreztem, hogy a látásom homályos. Emiatt az út alatt elmentem egy szemorvoshoz. Kiderült, hogy 37 évesen T1D-s lettem... juppi." 

Ilyen rossz a repülőtéri közbiztonság?!?

  • "A security egyik embere azt mondta nekem, hogy ha tényleg inzulin van nálam, akkor azt pár egység beadásával kell bizonyítanom..." 
  • "Thaiföldre repültem, pekingi átállással. Minden inzulint és ellátmányt elkoboztak." 
  • "A security minden papírdobozos gyümölcslevemet átszúrta tesztelés céljából. Mindenem úszott a gyümölcslében utána..."
  • "Amikor a határőrség látni akarja a pumpát, tehát felhúzod a felsődet, és megmutatod a gépet a melltartódon, villogva..." 
  • "A pumpám bomba-tesztje pozitív lett a repülőtéren! Átkutattak minket. 6 éves voltam." 

Alacsony vércukorszint, az egész világon

  • "Behipóztam snorkeling közben. Szórakoztató úszás volt a parthoz."
  • "Annyira lement a cukrom az Eiffel-torony tetejére tartva a lépcsőn, hogy végül nem jutottam fel az utolsó fokokon."

Megannyi szállodahűtő-történet

  • "Az összes inzulinomat lefagyasztotta a szállodai személyzet, ahelyett, hogy csak a hűtőrészbe tették volna. Karácsony Jordániában!"
  • "Minden inzulinomat ellopták egy prágai szálloda hűtőszekrényéből."
  • "A szállodai szobalány bejelentett engem kábítószer -használat gyanújával, mert látta a fecskendőimet."

Hoppá

  • "Miközben megálltam egy benzinkútnál egy út során, beleejtettem az inzulinpumpámat a WC-be..."
  • "Elvesztettem a pumpámat Hawaii -on, majd a nedves törülközők között találtam meg, az üdülőhely mosókonyhájában." 

Van olyan utazós történeted, ami nincs itt? Írd meg nekünk! 

 

forrás: https://mailchi.mp/beyondtype1/t1ds-share-their-strangest-travel-stories

A bejegyzés trackback címe:

https://cukkerberg.blog.hu/api/trackback/id/tr4816730726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása