Cukkerberg

Egypercesek

2012. június 11. - kiskatka

"Nektek mi volt a legextrémebb helyetek, ahol szúrtatok? Ma reggel láttam egy leányzót a piros hetesen, aki akkor adta be magának az inzulint farmeron keresztül combba, a zötykölődő buszon a Rákóczi úton. Na ez nekem tuti nem menne, kell az a 2 perc nyugalom míg beadom." - írta nemrég Sanyi a FB oldalunkra.

Ez jutott eszembe ma reggel, miközben ember-tetrist játszottunk vagy félszázan a zsúfolt buszon, és a következő telefonbeszélgetést hallgattuk, akaratlanul is: "- Most már inzulinoznod is kell magad? Jézusom.... (szünet) - Dehát az előző gyerekkel még csak diéta kellett! Menj másik orvoshoz, ez balek! (szünet) - És ha egyszerűen azt mondod, nem, és kész? (szünet) - Diétázol, legyen az is elég nekik, mit akarnak még! Terhesen, még mit nem!" Ésatöbbi, még egy ideig hallgattuk. Aztán elrévedtem és eszembe jutottak helyzetek, szituációk, okosságok.

Szóval elő a farbával! Mi volt a legextrémebb hely, ahol szúrtatok? A legextrémebb szituáció? A legmosolyogtatóbb beszólás? Esetleg a legnagyobb hülyeség, a legdurvább helyzet...? :)

gossip-04.jpg

fotó

A bejegyzés trackback címe:

https://cukkerberg.blog.hu/api/trackback/id/tr254558177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anita-chdieta 2012.06.11. 09:45:53

Mivel én viszonylag "kezdő" szurkálós vagyok (LADA típusú cukorbetegségem van, 1 éve szúrom magam), nagyon extrém szitu még nem volt. Ha csak a Pólus nagy közös kajálós rész nem számít annak :D

A párbeszédről, amit írtál, eszembe jutott a legjobb, amit nekem mondtak:
"És a gyerekek nem kapták el?!" :O (És igen, kibírtam röhögés és kioktató stílus nélkül.)

kiskatka 2012.06.11. 09:56:42

@Anita-chdieta: lehetne hosszan beszélgetni arról, melyek a legnagyobb és legkárosabb butaságok, de hogy a cukorbetegség fertőző és el lehet kapni - na, ez tuti benne van top3-ban... legrosszabb, mikor a játszótéren bukkan fel és a cukorbeteg gyereket úgy kezelik, mint egy leprást. nagyon jó lenne ezt helyretenni a fejekben.
süti beállítások módosítása