Cukkerberg

"Csupaegészség" kenyér

2012. június 05. - katona_évi

Akartok pihe-puha, lyukacsos, magvas kenyeret enni, ami ráadásul még egészséges is? Süssétek meg ezt, amit Béres Andi küldött nekünk receptben!


Hozzávalók:

  • 45 dkg liszt vegyesen (ch csökkentett dw liszt és tönköly tk búza)
  • 5 dkg élesztő
  • 1,5 dl savó
  • 1 dl víz
  • 1 ek kanál sikér
  • pár csepp folyékony édesítő
  • 4 dkg köles
  • 3 dkg bulgur
  • 3 ek lenmagpehely
  • 1 ek kalciton
  • 1 marék mag vegyesen (len, napraforgó, szezám)
  • 1 ek olaj

Kenyérsütőbe raktam minden hozzávalót és dagasztó programra állítottam. Amikor a dagasztást befejezte a gép, kikapcsoltam és kelni hagytam 1 órát.

Átgyúrtam, formáztam és 50 fokra előmelegített sütőbe tettem 30 percre. Ezután 250 fokon sütöttem 20 percet, majd visszavéve a lángot, 180-200 fokra kapcsoltam, és még 25 percet sütöttem (a sütés időtartama a sütőtől is függ!).

Rácson hagytam kihűlni. Puha, lyukacsos, csupa egészség kenyér!

A bejegyzés trackback címe:

https://cukkerberg.blog.hu/api/trackback/id/tr564566224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása