Cukkerberg

30. hét: Bálint lesz a fiunk!

2012. február 25. - kiskatka

(Heni újabb posztja a terhességi cukorbetegség mindennapjairól. Az elsőt itt olvashatjátok.)

"Elérkezett a 30. heti kötelező diabétesz gondozás. „Jól” indult a reggel. Hideg is volt, és ezerrel szakadt a hó. 60 km-t autóval kell megtenni. Apa elkísért...

no-terhes-d00000D4A36ccc93cb55f.jpg

fotó innen

Némi várakozás után beszólítottak. Tele voltam aggodalommal, mert ezt megelőzően kb. másfél hete észrevettem, hogy dagadnak a lábaim, főleg estére és ilyenkor éjjel a görcs is húzza a lábikráimat. Másik rejtély: vajon mennyi lesz a HgA1C eredményem?

A főorvosnőmtől választ kaptam mindenre. A lábdagadás ilyen korú terhességnél már szinte mindenkit utolér, főleg akinek egy kis feleslege is van. Igyak sok folyadékot, pihenjek, szedjek magnéziumot, és ha tehetem polcoljam fel a lábaimat. A HgA1C eredményem: 5,9. Terápiás tartomány alatt! Ez szuper! Ez volt az a fázis, ahol megnyugodtam. Aggodalomra nincs sok ok, a lábdagadás is csekély, ez még nem az a formája, ahol lépni kellene. Csak pihenés és pihenés.

Remek! Mehetünk tovább! Megkerestem kedves nődokimat, megvizsgált, majd ultrahangot is készített. Kisfiam már 1667 gramm becsült súlyú, és a látottak szerint minden rendben fejlődik. Olyan jó volt látni a kis lábát, és a doki bácsi a kis talpát is megmutatta nekem! Legközelebb 4 hét múlva kell menni UH-ra és vizsgálatra. Elmondták nekem, hogy számítanom kell rá, hogy a 35. hét körüli időkre teljesen felborulhat a cukor háztartásom, e miatt hamarabb be kell majd feküdnöm, és a 37. hét körül meg is fog születni majd a bébink. De ha minden rendben lesz, akkor a 38. hétig hordhatom. Ez most pont úgy jön ki, hogy húsvét előtt vagy után fog megszületni. Talán a nyuszi hozza majd? Meglátjuk. :)

Mire végeztünk az orvosi vizsgálatokkal elállt a hó, kiderült az ég és a kedvem is jobb lett.

Kisfiúnkat egyébként Bálintnak fogják hívni. A Bálint név jelentése: erős, egészséges, ép, hatalmas.

Remélem ez így is lesz. Erős, egészséges kisfiúnk fog születni! Azt szeretném, hogy az én génjeimet ne örökölje majd, ne legyen cukorbeteg. Ha cseperedik, az egészséges, kiegyensúlyozott táplálkozást fogom neki megtanítani."

A bejegyzés trackback címe:

https://cukkerberg.blog.hu/api/trackback/id/tr304170528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása